Suuri brändipäivä 2025

Ajankohta ja paikka

Alkaa
6.5.2025
Päättyy
6.5.2025
Tapahtumapaikka
Helsinki

Ilmoittautuminen

Very Early Bird - Brändipäivä 2025
295,00 €
Livestream - Brändipäivä 2025
415,00 €
Virkamieshinta - Brändipäivä 2025
275,00 €

Suuri brändipäivä kokoaa yhteen brändi-, markkinointi- ja IPR-ammattilaiset.
Brändi on yritykselle keskeinen työkalu, jonka avulla se voi kilpailla markkinoilla ja erottua toisten toimijoiden tarjoamista palveluista ja tuotteista. 

Päivän huipennuksena jaetaan Vuoden brändi 2025 -palkinto. Sen valinta on tehty kiinnittäen huomiota brändin tarinaan, asiakaskokemukseen, uusiutumiseen, digitaalisuuteen, innovatiivisuuteen, viestintään, brändin suojaukseen sekä siihen, miten brändi näkyy liiketoiminnassa ja miten henkilöstö on sitoutunut brändiin.

Tilaisuus on suunnattu kaikille brändiasioiden parissa toimiville ja aiheesta kiinnostuneille. Tilaisuus sopii parhaiten hallitusammattilaisille, yritysjohdolle, markkinoinnin ammattilaisille, mainos-, media- ja viestintätoimistojen edustajille, brändijohtajille, brändivastaaville, konsulteille, managereille, sijoittajille, lakiasiainjohtajille, lakimiehille, asiamiehille ja muille IPR-osaajille.

 

HYÖDYNNÄ VERY EARLY BIRD -ETU VUODEN 2024 LOPPUUN MENNESSÄ

Tarjoamme 31.12.2024 asti osallistumisen paikan päälle Very Early Bird -hintaan 295 € + alv. 24%.

(Normaalihinta kauppakamarin ja kansainvälisen kauppakamarin ICC Suomen jäsenyrityksien edustajille 560 € + alv. 24 % ja muille 665 € + alv. 24%)

Tarjoamme päivään myös erikokoisia osallistumispaketteja, paikan päälle tai striimiin.
Pyydä tarjous: anne.pakkanen@chamber.fi

 

Kumppaniksi tapahtumaan
Oletko kiinnostunut kumppanuudesta tapahtumassa? Tapahtuman kumppanina saat näkyvyyttä, tavoitat kohderyhmän ja pääset osaksi tapahtumaa. Ota yhteyttä avainasiakaspäällikkö Tomi Mäkiseen tomi.makinen@chamber.fi, räätälöidään kumppanuus teidän tarpeisiinne sopivaksi.

 

Keskuskauppakamari järjestää Vuoden brändi -kilpailun, jonka voittaja palkitaan Suuri brändipäivä -tilaisuudessa.
Kilpailussa brändiä arvioidaan muun muassa brändin tarinan, asiakaskokemuksen, digitaalisuuden, suojauksen, uusiutumisen ja brändimielikuvan perusteella. Kilpailu kehittää suomalaista brändiosaamista ja kannustaa suomalaisia yrityksiä pitkäjänteiseen brändityöhön. Voittajan valitsee brändityön ja immateriaalioikeuksien ammattilaisista koostuva asiantuntijaraati.

Vuoden brändi -palkinnon ovat aiemmin voittaneet Marimekko Oyj 2019, YLE 2021, Lapuan Kankurit Oy 2022 ja Genelec 2023.

 

 

Peruutusehdot: Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään seitsemän vuorokautta ennen seminaaripäivää. Peruutuksen tapahtuessa tämän jälkeen, veloitetaan koko seminaarin hinta. Paikan voi tarvittaessa siirtää toiselle osallistujalle. Laskutus tehdään tapahtuman jälkeen.

Tutustu myös Yritysjohdon strategisen viestinnän ja kriisiviestinnän ohjelmaan > LUE LISÄÄ

 

Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä
Keskuskauppakamarin Ilmastositoumuksen mukaisesti olemme sitoutuneet tavoittelemaan hiilineutraaliutta vuoteen 2035 mennessä. Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä, pyrimme vähentämään päästöjä ja kompensoimme tapahtumasta aiheutuneet päästöt. Tämän vuoksi kysymme sinulta ilmoittautumisen yhteydessä, kuinka saavut tapahtumaan. Autathan meitä tekemään hiilijalanjäljestä mahdollisimman pienen käyttämällä mahdollisuuksien mukaan julkisia liikennevälineitä.

Kategoriat:Tapahtuma-Suuretpäivät, Tapahtuma-Viestintä_Markkinointi_ja_Brändi