Keskuskauppakamari ja Milestone Coaching & Consulting aloittavat yhteistyön inhimillisen johtamisen koulutusohjelmassa

Keskuskauppakamari ja Milestone Coaching & Consulting Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka ansiosta Keskuskauppakamari tarjoaa asiakkailleen vaikuttavaa inhimillisen johtamisen koulutusohjelmaa. Tämä ohjelma vastaa yritysten kasvavaan tarpeeseen kehittää ihmislähtöistä johtamista ja rakentaa vahvempia työyhteisöjä.

Certified Human Leader -koulutusohjelma on markkinoilla ainutlaatuinen ja sen taustalla on syvällinen ymmärrys johtamisen inhimillisistä ulottuvuuksista. Koulutus tarjoaa johtajille konkreettisia työkaluja ja menetelmiä, joilla kehittää omia johtamistaitojaan ja vahvistaa organisaation menestystä. Lisätietoja ohjelmasta löytyy osoitteesta: www.certifiedhumanleader.com.

Milestone Coaching & Consultingin toimitusjohtaja Elina Aaltolainen on innoissaan yhteistyön alkamisesta:

Olemme erittäin iloisia päästessämme yhteistyöhön Keskuskauppakamarin kanssa. Inhimillisen johtamisen merkitys on noussut viime vuosina entistä vahvemmin esiin, ja uskomme, että tämä koulutusohjelma tarjoaa yrityksille arvokkaita työkaluja henkilöstön hyvinvoinnin ja tehokkuuden parantamiseen.

Keskuskauppakamarin palvelujohtaja Mari Hakkarainen näkee yhteistyön tuovan lisäarvoa asiakkaille:

Yhteistyön ansiosta voimme tarjota asiakkaillemme uuden, arvokkaan koulutuskokonaisuuden, joka tukee heidän menestystään nykypäivän muuttuvassa työympäristössä. Certified Human Leader -ohjelma täydentää erinomaisesti Yritysjohdon valmennusohjelmien valikoimaamme.

Yhteistyön ensimmäinen koulutusohjelma käynnistyy keväällä 2025. Lue lisää ohjelman sisällöstä ja ilmoittaudu mukaan:

Mari Hakkarainen

Palvelujohtaja