Jussi Pesoselle Elinkeinoelämän ansioristi

UPM:n toimitusjohtaja Jussi Pesonen. Kuva: Aki Rask

Keskuskauppakamarin ansiomerkkilautakunta on myöntänyt Elinkeinoelämän ansioristin UPM:n toimitusjohtaja Jussi Pesoselle.

Keskuskauppakamarin ansiomerkkilautakunta on päättänyt myöntää Elinkeinoelämän ansioristin UPM:n toimitusjohtaja Jussi Pesoselle. Pesonen on toiminut Keskuskauppakamarin puheenjohtajana viisi vuotta ja hänen kautensa loppuu vuoden 2021 lopussa.

”Kiitos saamastani kunnianosoituksesta. Arvostan tätä suuresti. Olen nähnyt sen kehityksen, mitä kauppakamariperheessä on tapahtunut viimeisen viiden vuoden aikana. On ollut ilo ja kunnia tukea tässä työssä puheenjohtajana”, Pesonen sanoi kiitospuheessaan.

Elinkeinoelämän ansioristi voidaan myöntää elinkeinoelämässä erityisen ansiokkaasti toimineelle henkilölle. Elinkeinoelämän ansioristin on aiemmin saanut neljä henkilöä.

Ansioristi luovutettiin Keskuskauppakamarin tilaisuudessa 15.12.2021.

Juho Romakkaniemi

Toimitusjohtaja