Brändi on yritykselle keskeinen työkalu, jonka avulla se voi kilpailla markkinoilla ja erottua toisten toimijoiden tarjoamista palveluista ja tuotteista. Tiukassa tilanteessa hyvin hoidettu brändi auttaa, sillä se liittyy yrityksen arvoihin, identiteettiin ja koko historiaan. Toisin kuin usein luullaan, brändissä ei ole kyse vain markkinoinnista tai visuaalisesta ilmeestä, sillä bränditarinalla on suuri merkitys yrityksen liiketoiminnan ja menestyksen kannalta.
On tärkeää huomioida ja pitää huolta brändin eri elementeistä erityisesti muutostilanteissa, mutta myös hallita brändiä kokonaisuutena silloin, kun kaikki menee hyvin. Olennaista on se, mitä ostaja tuntee ja kokee kuullessaan tai nähdessään brändin. Kyse on viime kädessä asiakkaan kohtaamisesta.
Suuri brändipäivä -tilaisuudessa saat vinkkejä ja oppeja oman brändisi kehittämiseen ja huolenpitoon. Päivän kohokohta on tilaisuuden lopuksi jaettava Vuoden brändi 2024 -palkinto. Sen valinta on tehty kiinnittäen huomiota brändin tarinaan, asiakaskokemukseen, uusiutumiseen, digitaalisuuteen, innovatiivisuuteen, viestintään, brändin suojaukseen sekä siihen, miten brändi näkyy liiketoiminnassa ja miten henkilöstö on sitoutunut brändiin.
Tilaisuus on suunnattu kaikille yrityksessä toimiville. Tilaisuus sopii parhaiten hallitusammattilaisille, yritysjohdolle, markkinoinnin ammattilaisille, mainos-, media- ja viestintätoimistojen edustajille, brändijohtajille, brändivastaaville, konsulteille, managereille, sijoittajille, lakiasiainjohtajille, lakimiehille, asiamiehille ja muille IPR-osaajille.
HYÖDYNNÄ VERY EARLY BIRD -ETU 31.12.2023 MENNESSÄ
Tarjoamme 31.12.2023 asti osallistumisen paikan päälle Musiikkitalolle Very Early Bird -hintaan 275 € + alv. 24%.
(Normaalihinta kauppakamarin ja kansainvälisen kauppakamarin ICC Suomen jäsenyrityksien edustajille 535 € + alv. 24 % ja muille 635 € + alv. 24%)
Tarjoamme päivään myös erikokoisia osallistumispaketteja. Pyydä tarjous: anne.pakkanen@chamber.fi
Kumppaniksi tapahtumaan Oletko kiinnostunut kumppanuudesta tapahtumassa? Tapahtuman kumppanina saat näkyvyyttä, tavoitat kohderyhmän ja pääset osaksi tapahtumaa. Ota yhteyttä avainasiakaspäällikkö Tomi Mäkiseen tomi.makinen@chamber.fi, räätälöidään kumppanuus teidän tarpeisiinne sopivaksi.
Keskuskauppakamari järjestää Vuoden brändi -kilpailun, jonka voittaja palkitaan Suuri brändipäivä -tilaisuudessa. Kilpailussa brändiä arvioidaan muun muassa brändin tarinan, asiakaskokemuksen, digitaalisuuden, suojauksen, uusiutumisen ja brändimielikuvan perusteella. Kilpailu kehittää suomalaista brändiosaamista ja kannustaa suomalaisia yrityksiä pitkäjänteiseen brändityöhön. Voittajan valitsee brändityön ja immateriaalioikeuksien ammattilaisista koostuva asiantuntijaraati.
Vuoden brändi -palkinnon ovat aiemmin voittaneet Marimekko Oyj 2019, YLE 2021, Lapuan Kankurit Oy 2022 ja Genelec 2023.
Peruutusehdot: Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään seitsemän vuorokautta ennen seminaaripäivää. Peruutuksen tapahtuessa tämän jälkeen, veloitetaan koko seminaarin hinta. Paikan voi tarvittaessa siirtää toiselle osallistujalle. Laskutus tehdään tapahtuman jälkeen.
Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Tutustu myös Yritysjohdon strategisen viestinnän ja kriisiviestinnän ohjelmaan > LUE LISÄÄ
Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä Keskuskauppakamarin Ilmastositoumuksen mukaisesti olemme sitoutuneet tavoittelemaan hiilineutraaliutta vuoteen 2035 mennessä. Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä, pyrimme vähentämään päästöjä ja kompensoimme tapahtumasta aiheutuneet päästöt. Tämän vuoksi kysymme sinulta ilmoittautumisen yhteydessä, kuinka saavut tapahtumaan. Autathan meitä tekemään hiilijalanjäljestä mahdollisimman pienen käyttämällä mahdollisuuksien mukaan julkisia liikennevälineitä.